• درباره پیشگام صنعت ابزار

    شرکت پیشگام صنعت ابزار، به عنوان یکی از مهمترین تامین کنندگان قطعات و تجهیزات خطوط لوله و همچنین مجری خدمات ساخت، بازسازی و توسعه خطوط لوله در دریا و خشکی، کار خود را از سال 1376 آغاز کرد. این شرکت با بهره گیری از مهندسان کارآزموده و خبره و همچنین تکنیسین های با تجربه، روند رشد سریعی را در پیش گرفت و در مدت کوتاهی، کارخانه ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز بازار داخل و همچنین عملیات مختلف این شرکت را راه اندازی کرد. زمانی که سخن از اعتماد و اطمینان باشد، بی شک شرکت پیشگام صنعت ابزار به عنوان بهترین گزینه، مورد اشاره تمامی گارگزاران خواهد بود. کارنامه درخشان ما در صنایع مختلف نفت و گاز، صنایع نیروگاهی، تصفیه خانه ها و ...

    توضیحات بیشتر
  • توجه به ایمنی در کار

    بی شک ایمنی اولین و مهمترین اولویت ما در کار است. تمام تلاش ما در این مجموعه بر این است که بالاترین سطح ایمنی و ملاحظات زیست محیطی را برای مشتریان و کارفرمایان مهیا کنیم. یکی از افتخارات بزرگ پیشگام صنعت ابزار این است که در طی 15 سال سابقه کاری و صدها عملیات موفق خود، حتی یک حادثه را نیز تجربه نکرده است و کوچکترین صدمه جانی به پرسنل وارد نشده است. این در حالی است که ماهیت کارهای حوزه فعالیت این شرکت مخصوصا عملیات هات تپ همراه مخاطرات بسیار زیادی است...

    توضیحات بیشتر
  • قابلیت های تولید پیشگام صنعت ابزار

    زمان مهمترین معیار ارزشمندی است که برتری شرکت ها را بر یکدیگر اثبات می کند. شرکت پیشگام صنعت ابزار با بهره گیری از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و به روز و همچنین تخصص و تجربه پرسنل کارآزموده، تجهیزات و خدمات مورد نیاز مشتریان را در کمترین زمان ممکن ارائه می دهد. این شرکت با بهره گیری از یک کارگاه ساخت، اتصالات مورد نیاز خود را در داخل تولید می کند. همچنین بسیاری از قطعات جدید برای مصارف خاص مانند تعمیرات ولو نیز توسط این امکانات گسترده قابل ساخت هستند. گارانتی تمام و کمال محصولات این شرکت و همچنین قابلیت بالای اطمینان خدمات ارائه شده، مشتریان را نسبت به این موضوع مطمئن می کند که قطعات نصب شده توسط تکنیسین های ما برای مدت طولانی بدون افت کیفیت کار می کنند. مجموعه کامل ماشین آلات و تجهیزات ساخت در بخش کارگاه این شرکت متمرکز هستند.

    توضیحات بیشتر
  • عملیات لاین استاپ در مجتمع پتروشیمی فجر

    انجام موفقیت آمیز عملیات هات تپ و لاین استاپ در مجتمع پتروشیمی فجر

    توضیحات بیشتر
  • عملیات هات تپ پتروشیمی کرمانشاه

    عملیات هات تپ 12 اینچ روی خط لوله 20 اینچ مجتمع پتروشیمی کرمانشاه.

    توضیحات بیشتر
  • بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش ، پتروشیمی
  • بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش ، پتروشیمی
  • بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش ، پتروشیمی
4اردیبهشت

هات تپ و انسداد

شنبه 26 اردیبهشت 1394  |  6375 بازدید


عملیات هات تپ یا انشعاب گیری به روش گرم از خطوط لوله (Hot Tap Operation) یکی از اصلی ترین فرایندها در اجرای عملیات انسداد خط لوله یا استاپل (Stopple) به شمار می رود. از این رو نمی توان از انسداد خط لوله بدون قطعی جریان سیال سخن گفت بدون آن که از الزامات عملیات هات تپ نام نبرد. انشعاب گیری گرم خطوط لوله می تواند صرفا به منظور ایجاد انشعاب جدید روی هطوط لوله مورد استفاده قرار گیرد، اما باید توجه داشت که این همه کاربردی نیست که این فرایند می تواند داشته باشد. هات تپ بخشی از فرایند انسداد لوله به روش استاپل است و از این رو تبحر در اجرای عملیات انسداد مستلزم تسلط بر هات تپ است. بزرگترین افتخار ما این است که به عنوان معتبرترین شرکت ایرانی فعال در حوزه هات تپ شناخته شده ایم. ما این افتخار را مدیون تجربه ارزشمند، کارگاه های کاملا مجهز، تکنیسین های آموزش دیده با مهارت بالا، پشتیبانی فنی و مهندسی قوی و همچنین انبار مملو از تجهیزات آماده به کار مانند انواع اتصالات و ابزارآلات هستیم. ما تمامی الزامات، ملزومات و تحهیزات مورد نیاز برای انجام عملیات انشعاب گرم هات تپ را دارا هستیم و از این رو قادریم نیاز مشتری روی هر نوع از خط لوله در هر سایز را برآورده سازیم.

در انجام عملیات انشعاب گرم هات تپ بدیهی است که مجموعه از ملزومات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز است؛ از تجهیزات و تأسیسات مورد نیاز تا دذستورالعمل ها و روش های اجرایی. همه این عوامل، زمانی مثمر ثمر خواهند بود که تیم اجرایی دارای مهارت و تحربه کافی در زمینه اجرای عملیات هات تپ باشد. اگر مجرسیان کار با وجچود استناداردها و دستورالعمل های کافی و بسنده، در اجرای مراحل تدوین شده دچار سستی و ضعف وند، بدون شک ادامه فرایند دچار مشکل خواهد شد. بنابراین انتخاب مجری با تجربه در این زمینه یکی از پیش نیازهعای اساسی جهت اقدام و انجام عملیات هات تپ است.

ارائه خدمات مستمر و سریع نیز از دیرگر فاکتورهایی است که می تواند یک مجری هات تپ را تبدیل به نیرویی صاحب اعتبار و قابل اتکا نماید. عملیات هات تپ در صورتی که طبق برنامه زمانی مشخص انجام شود ماهیتی فشرده و کم زمان خواهد داشت. آمادگی دائم نیروی اجرایی جهت انام هات تپ یکی از امتیازاتی است که کارفرما را نسبت به سپردن امور اجرایی به مجری هات تپ مطمئن تر می سازد. ما نیز مطمئن هستیم که در مواقع اضطرار و نیاز فوری و مطمئن شما به کار هات تپ 24 ساعته، بهترین انتخاب شما، پیشگام صنعت ابزار خواهد بود. این شرکت با بهره گیری از آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا، قابلیت انجام عملیات هاتتپ را بر روی هر گونه خط دارای جریان سیال چه در خطوط انتقال و چه در خطوط تقسیم دارد. اتصالات و خدمات این شرکت برای تمامی لوله ها با مواد، اقطار، فشارها و دماهای مختلف قابل ارائه است. این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص عملیات هات تپ با سطح ایمنی و کیفیت بسیار بالا را به شما ارائه می دهد تا از مزایای زیر بهره مند شوید.

 

1- عدم قطعی جریان سیال داخل لوله و یا اختلال در سرویس خط: یزرگ ترین مزیت هات تپ در همین نکته است که از طریق آن دیگر نیازی به نداخل فرایندها به منظور انشعاب گیری از خطوط لوله وجود ندارد. به عبارتی دیگر، بدون نیاز به تزاحم فرایندها ما می توانیم یک انشعاب روی لوله ایجاد کنیم و از آن به منظور مورد نظر خود بهره برداری کنیم.

2- حذف نشتی ها و هدر روی های محصول: تکنولوژی هات تپ به گونه ای است که هیچ گونه نشتی حین و پس از اجرای کار را برنمی تابد. دستگاه به سورتی طراحی شده است که امکان هیچ گونه هدر رفت سیال در آن وجود ندارد. اتصالات نیز اگر به درستی ساخته و نصب شوند امکان بروز هیچ گونه نشتی از ناحیه عملیات وجود نخواهد داشت و فرایند با ایمنی و کیفیت تمام پیش خواهد رفت.

3- افزایش اطمینان و ایمنی کارکنان: مکانیزم هات تپ به گونه ای طراحی شده است که در صورت رعایت استانداردهای مربوطه، برایند بدون کوچک ترین وقفه و با بیشترین ضریب ایمنی ممکن به انجام خواهد رسید. از این رو می توان نسبت به ایمنی بالای هات تپ مطمئن بود.

4- کاهش هزینه های تمامی کاربردها: از آن جا که حین انجام هات تپ و در کل فرایند انشعاب گیری، وقفه و معطلی در فرایندهای جاری مجتمع ایجاد نخواهد شد، لذا می توان مطمئن بود که هزینه تمام شده عملیات هات تپ برای انشعاب گیری، به مراتب بیشتر از هزینه ای خواهد بود که در ورش های انشعاب گیری سنتی متحمل خواهیم شد. بنابراین، این عملیات با وجود هزینه های جانبی ای که به همراه دارد بسیار مقرون به صرفه است و از طرفی اختلال در فرایندهای جاری و برنامه ریزی های درازمدت مجتمع ایجاد نمی کند.

5- طراحی و پشتیبانی مهندسی: شرکت پیشگام صنعت ابزار سابقه انجام بیش از 4000 عملیات هات تپ را دارد و از این رو دارای منظومه ای ارزشمند از استانداردها، دستورالعمل ها، فوانین و روش های اجرایی، طراحی ها و برنامه ریزی های مهندسی می باشد. این پشتوانه، ما را تبدیل به یک برند صاحب نام و معتبر در زمینه ارائه خدمات مشواره و مهندسی کرده است. انجام عملیات روی انواع خطوط لوله، حاوی سیالات متفاوت و در شرایط محیطی متنوع به ما این اجازه را ی دهد که نیازهای مشتریان در زمینه پشتیبانی فرایندها و پروژه ها را به انجام برسانیم.

6- آموزش و دادن تاییدیه آموزشی فرایند هات تپ برای تربیت تکنیسین ها: آموزش بهشی حدایی ناپذیر از فرایندهای فنی خطوط لوله به ویژه عملیات هایی نظیر هات تپ است که دارای ضریب خطر بالایی هستند.

 

با پشتوانه تجربه بیشتر ازیک دهه این شرکت، این افتخار نصیب ما شده است که ادعا کنیم تمامی نیاز مشتریان مان در زمینه اجرای عملیات های خطوط لوله نظیر هات تپ را می توانیم فراهم کنیم. این بدان معناست که هیچ متغیری، حتی دمای بسیار بالا نمی تواند مانع از این بشود که ما در مقابل درخواست های مشتریان "بله" نگوییم. البته این نیز حاصل نخواهد شد مگر از طریق کار فشرده و امکان سنجی های دقیق. تیم فنی و مهندسی ما در کنار مجموعه اجرایی، با کنار هم قرار دادن متغیرهای تعیین کننده با استفاده از روش های ابتکاری و ابداعی، موناع پیش روی عملیات را از پیش رو برمی دارند و بهترین طراحی ها و برنامه ریزی ها، و روش های اجرای و عملیاتی برای انجام بهینه و مطمئن عملیات هات تپ و سایر خدمات خطوط لوله را به انجام می رسانند.

فارق از اینکه زاویه هات تپ چه قدر باشد، شرکت پیشگام صنعت ابزار عملیات های هات تپ و استاپل در دامنه های کاری زیر انجام می دهد:

-         اندازه از 5/0 اینچ تا 72 اینچ

-         دماهای زیر صفر تا 732 درجه سانتیگراد

-         فشارهای در حد خلا تا psi 4300

 

ما با اطمینان ادعا می کنیم که یافتن یک شرکت فعال در زمینه هات تپ با سطح تجربه نزدیک به شرکت پیشگام صنعت ابزار بسیار دشوار است. دلیل این ادعا، عملیات بیشماری است که در طی سال های گذشته انجام داده ایم. سابقه ما در خدمات خطوط لوله، سبب اعتبار ما در میان شرکت هایی است که حوزه کاری آنها، تعمیرات و نگهداری خطوط لوله است. دقت، ملاحظات خاص ایمنی و حفاظت، توانایی بالای ساخت، احترام به جدول زمانی و خوش قولی و منش کاری کلمات و عبارات کلیدی در کار ما هستند.

انجام انواع عملیات های انشعاب گیری به روش هات تپ در انواع مجتمع های صنعتی نظیر پالایشگاه های نفتی و گازی، مجتمع های پتروشیمی، خطوط لوله انتقال، خطوط لوله آب و گاز و واحدهای خدماتی و اجتماعی ما را نسبت به الزامات محیطی و فنی همه اقسام شرایط کاری مسلط و آبدیده کرده است. از این رو آمادگی همکاری با انواع واحدهای صنعتی و خدماتی را در زمینه انشعاب گیری از خطوط لوله اعلام نموده و با اطمینان اعلام می کنیم که محدودیت های فنی، محیطی و ایمنی نمی توانند مانعی برای پیشبرد و اجرای عملیات ها به ایمن ترین شکل ممکن باشند. اشراف و دانش فنی ما به الزامات کار، و استانداردها و دستورالعمل ها، در کنار تحارب سخت و دشواری که در پروژه های مکرر اندوخته ایم، به ما اجازه می دهد که عرصه مانور خود را بسیار فراتر از آن چه به نظر می رسد بگستریم.


ارسال دیدگاه

نام: *

آدرس ایمیل: *

متن پیام:



دیدگاه ها

گالری تصویر

هات تپ

هات تپ

کرواسی 4

کرواسی 4

کرواسی 11

کرواسی 11

کرواسی 10

کرواسی 10

گروه پیشگام صنعت ابزار

  • شرکت پیشگام صنعت ابزار

درباره ما

شرکت پیشگام صنعت ابزاریکی از مهم ترین تامین کنندگان تجهیزات نیروگاهی می باشد. که در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و فراساحلی فعال می باشد. انجام عملیات هات تپ (انشعاب گیری-خطوط سیالات ) از عمده فعالیت های این شرکت می باشد. از دیگر خدمات این شرکت می توان به ساخت مبدل های حرارتی و مخازن کاربردی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی اشاره کرد.

تنظیمات
رنگ ها
پس زمینه
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14